رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ماهان، گفت: طی سه سال گذشته بیش از 3 هزار مترمربع فضای آموزشی توسط خیران در منطقه ماهان احداث شده و یا در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا زمانی افزود: طی این مدت در روستای اسماعیل آباد کلنگ زنی و افتتاح دبستان 6 کلاسه حاج غلامرضا مولایی با زیر بنای 360 متر مربع و پروژه ساخت دبستان خیر ساز شیخ غلام رضا روحی در روستای قناتغستان ماهان که با مساحتی بالغ بر600 متر مربع مراحل پایانی ساخت را می گذراند.
وی همچنین از ساخت آموزشگاه توسط خانواده مرحوم نزهت آزاد پور شاعر و خطاط اهل ماهان نیز با ، هزینه ساخت 468 متر بنا ک در خیابان دلگشا ساخته و افتتاح شد و حک نام نیک این بانوی خیر بر بالای آموزشگاه مبین نیک اندیشی این بانوی گرانقدر است.
زمانی افزود: این آموزشگاه بر اساس معماری سنتی ساخته شده و زیبایی آن بیانگر نیت پاک خیران است.
وی 900 متر مربع فضای در دست ساخت، تحت عنوان دبیرستان شهید مهدوی را برگی دیگر از دفتر زرین افتخارات اخروی صدیقه مهدوی دانست و گفت: تا کنون دو باب آموزشگاه شبانه روزی پسرانه توسط این بزرگوار در ماهان ساخته شده است و این سومین پروژه ای است که با نام شهید مهدوی در ماهان ساخته می شود.
زمانی در ادامه دبستان خیر ساز مرحبا زاده را نمونه ای از همراهی نیکوکاران مدرسه ساز دانست و تصریح کرد: این پروژه که بنا به دلایلی مدت ها به صورت نیمه تمام مانده بود با همت عطا احمدی و توسط خیر مدرسه ساز کارآموزیان تکمیل می شود.
وی گفت: توسعه فضاهای آموزشی نیز از فعالیت های این اداره بوده است که به عنوان نمونه می توان گلنگ زنی پروژه ساخت 6 باب کلاس در دبستان شهید کدخدایی محی آباد توسط عسکری خیر مدرسه ساز نام برد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.