معاون اول رییس جمهور گفت: در دعواهای سیاسی نباید منافع ملی کشور نادیده گرفته شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهانگیری امروز در جمع مسولان استان فارس مهم ترین هدف از سفر خود به فارس را اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا بخش تولید واقتصاد کشور حرکت روزافزون یابد. 

وی از برخی افراد که موضوعات مهم کشور را تبدیل به مسائل سیاسی می کنند انتقاد کرد که سعی می کنند بتوانند از  منافع ملی که  خط قرمز دعواهای سیاسی است  رقبای خود را کنار بزنند.

وی اظهار کرد: موضوعی که باید در دعوای سیاسی مورد توجه قرار گیرد این است که در دعواهای سیاسی نباید منافع ملی کشور نادیده گرفته شود زیرا منافع و مصلحت ملی یک خط قرمز است.

وی با اشاره به اینکه ایران در منطقه ای خاص قرار گرفته که با چالش های متعددی روبرو است گفت: در شرایطی که کشورهای اطراف ما عراق، سوریه، ترکیه، افغانستان، یمن، بحرین و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با چالش های مختلفی روبرو هستند، تنها کشوری که همانند کوه استوار ایستاده ایران است.

معاون اول رییس جمهور افزود: نیروهای مسلح،‌ امنیتی و اطلاعاتی کشور اشراف دقیقی بر کشور دارند اما معنای این امنیت این نیست که هر طور که می خواهیم به منافع ملی کشور آسیب بزنیم و سرمایه های اجتماعی و اعتماد مردم را تخریب کنیم.

وی صادرات و قاچاق را دو مقوله مهم و تاثیر گذار در اقتصاد کشور برشمرد و با اشاره به مصوبه دولت برای مبارزه با قاچاق، خطاب به مسئولان دولتی و امنیتی کشور گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که بالاترین مقام کشوراز قاچاق سیستمی  سخن به میان آورد.

معاون رییس جمهور گفت: دولت به طور جدی وارد قضیه شده و برای مبارزه با ده کالای اصلی قاچاق به کشور تدابیر خاصی اندیشیده است.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.