نرخ کرایه تاکسی ها در مهاباد پانزده درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، اعضای شورای ترافیک مهاباد امروز به بررسی مشکلات ترافیکی این شهرستان و ارئه راه حل هایی برای رفع آنها پرداختند.

در این نشست کتانی فرماندار شهرستان مهاباد ، با تأکید بر رعایت عدالت در واگذاری کد به تاکسیها ، خواستار اجرای تمام تصمیمات شورای ترافیک شهرستان بر اساس نیاز شهروندان و روان سازی ترافیک شهری شد.

و اما طرح ترافیک تابستانی ، یکی از طرح هایی است که برای جلوگیری از افزایش بار ترافیکی در مهابادر حال اجراست.

کیانی معاون برنامه ریزی فرماندار مهاباد گفت : با آغاز سفرهای تابستانی و به منظور رفاه حال مسافران و روان سازی ترافیک در شهرستان مهاباد ، برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح صورت گرفته است.

یکی دیگر از بحث های مهم این نشست ، اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی ها در مهاباد بود.

رئیس اداره تاکسیرانی مهاباد گفت : نرخ جدید تاکسی های گردشی و ویژه در مهاباد چهار صد و پنجاه تومان ، تاکسی تلفنی دو هزار تومان و تاکسی های 133 ، دو هزار و هفتصد تومان تعیین شده است .

آذر پور افزود : کمیسیون آژانس های تاکسی تلفنی نیز پنج هزار و پانصد تومان همراه با یک روز مرخصی بدون پرداخت هزینه به رانندگان آژانس ها تعیین شده است.

ساماندهی تاکسی های درون شهری ، ساماندهی سه راهی روستای دریاس ، ایمن سازی محورهای مواصلاتی و ساماندهی تردد اتوبوسها در مسیر غار سهولان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بودند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: افزایش ، نرخ ، کرایه ، تاکسی ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.