اهواز،

تلاش برای تامین اعتبار انتقال آب به اراضی شاوور شوش

استاندار خوزستان گفت:‌ پيگير مساله تخصيص اعتبار براي انتقال آب به 2 هزار و 500 هکتار از اراضي شاوور شوش هستيم تا با اين اقدام بخشي از مشکلات مردم منطقه حل شود.

تلاش برای تامین اعتبار انتقال آب به 2500 هکتار از اراضی شاوور شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ‌غلامرضا شريعتي امروز در بدو سفر به شهرستان شوش در شهر الوان افزود: ‌با تامين اعتبار براي انتقال آب به اراضي شاوور ، بخشي از مشکلات مردم منطقه حل مي‌شود.

وي در خصوص احداث بيمارستان در شهر الوان عنوان کرد: بايد ‌زمين مورد نياز جهت ساخت بيمارستان الوان در درون اين شهر در نظر گرفته شود تا عمليات اجرايي آن نيز به سرعت آغاز شود.

استاندار خوزستان در اولين برنامه سفر يکروزه به شوش از طرح احداث شرکت پاک چوب بازديد کرد و گفت:‌ مشکل آبرساني به  طرح شرکت پاک چوب را از طريق شرکت جهاد نصر پيگيري مي‌کنم تا اين مشکل حل شود.

وي ادامه داد: طرح شرکت پاک چوب بزرگترين طرح اقتصاد مقاومتي و اشتغالزايي در شوش است و کمک شاياني به حل مشکل بيکاري اين منطقه مي‌کند.

شريعتي با تاکيد بر بکارگيري نيروهاي بومي و رعايت الزامات زيست محيطي در اين شرکت عنوان کرد:‌ از سرمايه‌گذاران جهت توليد ثروت و اشتغالزايي حمايت مي‌کنيم و اميدواريم از اين طريق بخشي از مشکل بيکاري منطقه حل شود.

استاندار خوزستان با حضور در شهرک صنعتي شوش از تاسيسات و امکانات اين شهرک بازديد و به مسائل و مشکلات آن رسيدگي کرد.



انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار