معاون اداره کل تربیت بدنی استان تهران گفت:مسئولان ورزش کشور باید از قهرمانان بیشتر حمایت کنند و قدر آنها را بیشتر بدانند.

آقابیگ: مسئولان باید قدر قهرمانان را بداننددر حاشیه مراسم خاکسپاری زنده یاد احد برنجی قهرمان سابق دوومیدانی کشور، حسن میرزا آقا بیگ درباره شخصیت این چهره ورزشی، به خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: من معتقدم امثال این شخصیت مهم در ورزش کشور کم پیدا می شود. احد برنجی کسی بود که تمام عمر خود را صرف ورزش کرد. وی در بیشتر مناطق و محله های تهران دنبال جوانان مستعد می گشت و آنان را تبدیل به قهرمان ملی می کرد.

وی درباره حضور کم ورزشکاران و مسئولین کشور در مراسم زنده یاد احد برنجی گفت: انتظارم از مسئولین ورزش کشور این بود که از او بهتر قدردانی می کردند و از کسانی که در مراسم ترحیم این شخصیت شرکت کردند تشکر می کنم، و حق پیشکسوتان در ورزش کشور این است که از آنها به نیکی یاد کنند اما متاسفانه مسئولان بهایی برای پیشکسوتان قائل نیستند.

آقابیگ گفت: حتی نوجوانان هم به دلیل تشییع جنازه این مرحوم تمرینات خود را رها کردند تا احترام او حفظ شود. پس بهتر این بود که بزرگان ورزش کشور در مراسم فوق شرکت می کردند و یاد وی را گرامی می داشتند.

معاون اداره کل تربیت بدنی استان تهران ادامه داد: هر چند رشته تخصصی برنجی دوومیدانی بود اما وی به ورزش کشور خدمت زیادی کرد. بهتر بود که مسئولان و ورزشکاران سایر رشته ها هم در مراسم تشییع پیکر وی حاضر می شدند.

آقابیگ درباره بی اعتنایی مسئولان به پیشکسوتان بیان کرد: در کشور ما تا زمانی که پیشکسوتان زنده هستند، برای آنها ارزشی قائل نمی شوند و حتی در مورد خود زنده یاد برنجی هم این اتفاق رخ داد. کاش این تجلیل ها در زمان زنده بودن پیشکسوتان از آنها انجام می شد نه موقع مرگ.

معاون اداره کل تربیت بدنی استان تهران درباره حال و روز این روزهای ورزش تهران گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی در ورزش تهران، روزهای خوبی را پیش بینی می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار