همه واحدهای مسکن مهر تا پایان سال به اصفهانی ها تحویل داده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در استان ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر موجود است که از این تعداد حدود ۸ هزار واحد آن بدون متقاضی و تکمیل ۱۶ هزار واحد باقی مانده که پیشرفت ۹۰ درصدی داشته تا آخر سال ۹۵ تحویل متقاضیان می‌شود.

حجت الله غلامی افزود: در استان ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر داریم که از این تعداد واحد مسکن مهر حدود ۸ هزار واحد آن بدون متقاضی که از مجموع مسکن مهر استان فقط ۱۶ هزار واحد باقی مانده که پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و این تعداد واحد مانده تا آخر سال ۹۵ تحویل متقاضیان می‌شود.

وی درباره وضعیت بافت‌های فرسوده اصفهان گفت: نزدیک به هفت هزار هکتار در استان بافت فرسوده داریم که عمده بافت‌های فرسوده در خود شهر اصفهان است و بقیه آن در شهرهای خمینی‌شهر، کاشان، نایین و نجف‌آباد موجود است.

غلامی افزود: در رابطه با شهر اصفهان چند پروژه را با همکاری شهرداری شروع کرده‌ایم که پروژه همت‌آباد-اصفهان از جمله آنهاست که بافت بسیار فرسوده با مساحت حدود ۲.۱ هکتار در فاز یک شروع کردیم که این بافت تا حدود ۱۶ هکتار ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: پروژه های بافت های فرسوده اصولا یک ساله نیستند و در حال حاضر طرح بازآفرینی کارخانه ریس‌باف اصفهان را شروع کرده که از مهمترین طرح ‌های در حال انجام است.

غلامی ادامه داد: این کارخانه هفتاد هزار متر مربع مساحت دارد و با اعتباری حدود ۲۱۵ میلیارد ریال خریداری شده در این هفتاد هزار متر مربع ساختمان‌هایی با معماری‌هایی وجود دارد که نشان دهنده معماری صنعتی اصفهان است.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.