رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، از این ورزشگاه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

مهدی تاج ،رئیس فدراسیون فوتبال که شب گذشته برای حضور در دیدار فینال سوپر جام کشور به اصفهان سفر کرده بود، امروز با حضور در اصفهان از امکانات و آخرین اقدامات و پیگیری های صورت گرفته برای تسریع در آماده سازی ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

تاج در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: در مورد صندلی گذاری طبقه دوم، دو نظر متفاوت وجود دارد که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعتقاد دارد ورزشگاه پس از تکمیل نهایی صندلی گذاری طبقه دوم، افتتاح شود اما نظر طرف اصفهانی این است که صندلی ها را به تدریج تمام کنند و طبقه اول و کاسه ورزشگاه به بهره برداری برسد که امیدواریم این اختلاف نظر رفع شود.

طرح ورزشگاه نقش جهان که در ابتدا به ورزشگاه بزرگ یا ورزشگاه المپیک (دهکده المپیک) معروف بود در سال 1367 تعریف و کلنگ آن پس از ایجاد مؤسسه ای به نام ورزشگاه بزرگ به منظور پیگیری مراحل ساخت آن، در سال 1368 از سوی مدیرعامل وقت این مؤسسه به زمین زده شد.
عملیات طراحی این ورزشگاه از سال 1372 و عملیات اجرایی آن در سال 1374 با خاکبرداری آغاز شد.
عملیات ساخت و ساز این ورزشگاه در 29 مرداد 1375 آغاز شد.
فاز نخست این ورزشگاه که در سال 1381 افتتاح شد ،فقط برای مسابقات فوتبال مورد استفاده قرار گرفت و تیم سپاهان در سال های 1381 تا 1386 بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می کرد.
سپس در سال 1386 این ورزشگاه برای ساخت فاز دوم تعطیل شد تا این که در 8 آذر 1393، وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان را برای تکمیل و بهره برداری آن به مجتمع فولاد مبارکه واگذار کردند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار