هنر مدیریت، با توجه به تقاضای زیاد، حداکثر بهره برداری از منابع محدود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

فرماندار اصفهان با بیان اینکه از اجرای طرح های حوزه بحران به علت خشکسالی های موجود محروم هستیم گفت: اعتبارات این حوزه به علت خشکسالی های موجود، به جای هزینه در نقاط حادثه خیز و نیازهای حوزه بحران، بیشتر در زمینه خشکسالی هزینه می شود.

فضل الله کفیل با تأکید بر اینکه شوراها باید منطق حاکم بر بودجه و درست هزینه کردن اعتبارات را داشته باشند افزود: در سال 94، حدود 200 میلیارد ریال از اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده به دهیاری های شهرستان تخصیص یافته که باید به درستی هزینه و مدیریت شده و حداقل 60 درصد از این اعتبارات در حوزه عمرانی و حداکثر 40 درصد از آن در حوزه جاری هزینه شوند.

کفیل تکمیل طرح های نیمه تمام را از جمله اولویت های اصلی شهرستان برشمرد و افزود: کلنگ زنی طرح های جدید در دستورکار دولت نیست و باید با همکاری نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درصدد تکمیل طرح های نیمه تمام باشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه موضوع آب با دقت و حساسیت و در سطح کلان در حال پیگیری است گفت: در زمان اوج مصرف، با 20 درصد کمبود آب شرب در شبکه آبرسانی مواجه هستیم که پیشگیری از افت فشار یا قطعی احتمالی آب، مستلزم صرفه جویی مردم و مدیریت صحیح مصرف است.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.