سرپرست فدراسیون ناشنوایان گفت:حسن تفتیان در آینده ای نه چندان دور می تواند رکورد زیر 10 ثانیه را به ثبت برساند.

داوری:تفتیان در آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشدافشین داوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاشیه های این روزهای فدراسیون دوومیدانی اظهارکرد: فدراسیون با یک مدیریت صحیح می توانست یک فردی را که از تجربه بیشتری برخوردار است به المپیک اعزام کند تا تیم در ریو نتایج بهتری را کسب کند.

وی درباره وضعیت فعلی حسن تفتیان پیش از بازی های المپیک ریو  گفت: تفتیان یکی از برترین دوندگان کشور است و اگر فدراسیون بتواند امکانات لازم را در اختیار تفتیان و دیگر ورزشکاران کشور قرار دهد به طور حتم می توانند در آینده نتایج مطلوبی را در رقابت های مختلف برای کشورمان کسب کنند، در آینده ای نه چندان نزدیک او می تواند تنها دونده ای در ایران و آسیا باشد که رکورد زیر 10 ثانیه را به ثبت برساند.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان کشورمان درباره وضعیت احسان حدادی پیش از بازی های المپیک گفت: احسان حدادی یک پرتابگر بالای 68 متر است در صورتی که از لحاظ روحی روانی حمایت شود قطعا در این المپیک هم مانند لندن می تواند یک نتیجه خوب را برای دوومیدانی کشورمان به دست آورد.

داوری در پایان یاد آورشد: مجموعه فدراسیون دوومیدانی برای موفقیت این رشته در میادین بین المللی زحمت خود را می کشد تاکنون نتایج بدی هم در رقابت های مختلف کسب نکرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار