قزوین؛

پرداخت اعتبارات صندوق برای تقویت زنجیره تولید

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشورگفت: اعتبارات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای تقویت زنجیره تولید بهره برداران پرداخت میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سید عبدالکریم رضوی اردکانی در دیدار با استاندار قزوین گفت: در بخش کشاورزی مهمترین ابزار سرمایه درگردش است تا بتوان ضمن تامین هزینه های تولید برای توسعه فعالیتها نیز اقدام کرد.

وی  بیان کرد: با تاسیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بستر خوبی برای تامین منابع مالی مورد نیاز بهره برداران در اجرای طرح های مهم فراهم شده و با استقبال خوب کشاورزان نیز روبرو شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور گفت: صندوق ظرفیت بسیار خوبی در حوزه غیردولتی است و می تواند در اجرای سیاست های دولت و طرح های عمرانی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور یادآورشد: این صندوق می تواند به توسعه پوشش بیمه ای هم کمک کند و نقش مهمی داشته باشد.

رضوی تصریح کرد: منابع مالی مردم به عنوان سرمایه در اختیار صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی قرار داده می‌شود و برای گردش در بازار کشاورزی، نیازمند حمایت دولتی است.

رضوی اردکانی تصریح کرد: سهم دولت از فعالیت‌های کشاورزی صندوق کمتر از ۴۹ درصد و سهم کشاورزان نیز بیش از ۵۱ درصد است و این میزان میتواند تغییر کند.

رضوی اردکانی بیان کرد: این صندوق از محل منابع مالی که مردم سرمایه ‌گذاری و اعتباری که دولت تامین می کند تسهیلاتی را باحداکثر سود چهاردرصد بدون وثیقه و در موعد مقرر به سهامدارانش به تناسب سهمی که در صندوق دارند پرداخت می‌ کند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور تصریح کرد: در استان قزوین تجربه خوبی در اجرای طرح های کشاورزی مانند آبیاری مدرن و داربستی کردن مزارع و باغات وجود دارد و آمادگی داریم با تقویت صندوق این استان به توسعه کارها شتاب بخشیم.

وی بیان کرد: میزان تولیدات کشاورزی با میزان سرمایه‌های در نظر گرفته شده برای این بخش همخوانی ندارد لذا ضروری است از تولیدکنندگان این بخش که عمدتا خرده پا هستند حمایت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار