44 موسسه غیردولتی مهریز در فعالیت های مختلف اجتماعی و فرهنگی همسو با وظایف بهزیستی مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رییس اداره بهزیستی شهرستان مهریز با اعلام کمک 10 میلیاردی خیران مهریزی به بهزیستی گفت: این کمک ها بصورت نقدی و غیرنقدی در قالب مشارکت های مردمی برای انجام برنامه های مختلف بهزیستی و کمک به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش ارائه شده است.

علیرضا علیزاده افزود: از مجموع کمک هایی که در یکسال گذشته به بهزیستی صورت گرفته حدود 60 درصد آن غیرنقدی است که برنامه جلب مشارکت و جذب این مساعدت ها تا پایان امسال ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 44 موسسه غیردولتی در فعالیت های مختلف اجتماعی و فرهنگی همسو با وظایف بهزیستی در شهر مهریز و برخی مناطق روستایی این شهرستان مشارکت دارند.
 
رییس اداره بهزیستی شهرستان مهریز بیان کرد: بهزیستی مأموریت های مختلفی را بر عهده دارد که از مهمترین آنها فعالیت در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی است که انجام این فعالیت ها به همکاری خیران نیاز دارد.

علیزاده گفت: هم اکنون در شهرستان مهریز دو مرکز حرفه آموزی برای جذب افراد فاقد مهارت های حرفه ای، خدمات آموزشی در این زمینه ارائه می کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار