معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از بهره برداری بیمارستان 82 تختخوابی آیت الله بهاری شهر بهار تا پایان امسال خبر داد.

افتتاح بیمارستان 82 تختخوابی آیت الله بهاری تا پایان سال 95افتتاح بیمارستان 82 تختخوابی آیت الله بهاری تا پایان سال 95افتتاح بیمارستان 82 تختخوابی آیت الله بهاری تا پایان سال 95به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آقای محمدجعفرعلیزاده در بازدید از بیمارستان آیت الله بهاری شهرستان بهار با اعلام این خبر گفت : پارسال بیش از 18 میلیارد تومان برای این طرح اعتبار در نظر گرفته شدکه با توجه به مشکلات فقط 7 میلیارد و 300 میلیون تومان تخصیص یافت ولی در سال 95 ، هفده میلیارد و500 میلیون تومان برای تکمیل این طرح اعتبار اختصاص داده شد ک

او روند ساخت بیمارستان در مناطق مختلف کشور را  مناسب  بیان کرد گفت : دولت  به درمان نگاه ویژه ای دارد و ساخت بیمارستانها و مراکز درمانی در اولویت قرار دارد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در عین حال بر این نکته تاکید کرد که این وزارتخانه فقط مسئول ساخت بیمارستان است و تجهیز آن بر عهده وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی می شود.

فرماندار شهرستان بهار هم گفت: ساخت بیمارستان 82 تختخوابی آیت الهر بهاری شهرستان بهار از سال 1390 آغاز شد و تا کنون این پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

 آقای محسن مرادی پناه افزود : این طرح در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و زیربنای 8 هزار و300 متر مربع و در 4 طبقه ساخته می شود و دارای بخشهای مختلف داخلی ، اورژانس ، درمانگاه ، دیالیز، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، جراحی ، زنان و زایمان ، نوزادان ، کودکان ، بستری زنان و چندین بخش مراقبتهای ویژه و اداری و مدیریتی است. شهرستان بهار با 135 هزار نفر جمعیت در شمال غربی شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.