صبح امروز دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشوردر مجتمع آموزشی کتابچی کاشان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این آزمون به صورت عملی و کتبی به مدت دو روز با شرکت 417 نفر از هنرآموزان مرکزهای مهارتی این شهرستان برگزار می شود.
مصطفی جوادی مقدم افزود: این آزمون با حضور ناظران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دفتر توسعه آموزش و کارآفرینی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اداره آموزش و پرورش کاشان و مرکزهای مهارت آموزی این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه وزارتخانه های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالانه در دو مرحله آزمون جامع استاندارهای مهارتی کتبی و عملی برگزار می شود که پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهینامه مهارت به شرکت کنندگان اعطا می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تاکید کرد: این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استانداردهای قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش جهت دریافت دیپلم است.
چهار مرکز عروس قلم ، سیاه و سفید، سینما هفت و مرکز مهارت آموزی راه روشن در رشته های مهارتی گرافیک رایانه، گرافیک سیاه و سفید رنگی، چاپ دستی، تصویر برداری و مدیریت وبرنامه ریزی امور خانواده زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان فعالیت می کنند.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.