چهار مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان چهارمحال و بختیاری آماده بهره برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، در گردهمایی مسئولان مراکز فرهنگی و هنری استان، با تأکید بر اهمیت رشد کمی و کیفی فعالیتهای کانون، گفت: کانون زبان بروجن، کتابخانه سیار بخش گندمان، سالن نمایش کیان و فروشگاه محصولات فرهنگی در مردادماه امسال و با حضور مسوولان کشوری بهره برداری می شود.

فرزاد رحیمی افزود: مرکز کانون زبان بروجن دومین مرکز زبان استان پس از شهرکرد است.

وی اضافه کرد: هم اکنون در کانون زبان شهرکرد به 3 هزار و 500 فراگیر ارائه خدمات می شود و بیش از 3 هزار نفر دیگر هم در نوبت ثبت نام هستند.

رحیمی با بیان اینکه کتابخانه سیار بخش گندمان نیز سومین کتابخانه سیار استان است، گفت: کتابخانه‌های سیار کوهرنگ و شهرکرد به 47 روستا و این کتابخانه نیز به 22 روستای بخش گندمان خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به عرضه تولیدات کانون مانند لوازم‌التحریر، کتاب و بازی‌های فکری در فروشگاه محصولات فرهنگی جنب اداره کل استان در شهرکرد، اظهار داشت: این محصولات قابلیت توزیع در سراسر استان را هم دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، استفاده از خدمات آموزشی و پرورشی کانون را حق تمامی کودکان و نوجوانان استان دانست و تأکید کرد: باید امکانات و شرایط لازم و بهتر برای این منظور فراهم شود.

رحیمی با اشاره به تأثیر کیفیت آموزشی کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در رشد رفتاری اعضا، افزود: این کارگاه ها با هدف جذب و پایدارسازی اعضا، معرفی فعالیت های کانون به عموم و پوشش بیشتر و بهتر کودکان و نوجوانان، در ترم دوم تابستان و همچنین فصول مختلف سال ادامه دارد.

گفتنی است: در این گردهمایی ضمن ارائه گزارش فعالیت ها، راهکارهای بهبود روند کارگاه های دوره ای تابستان هم طرح و بررسی شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار