یزد؛

برخورد جدی دولت با حقوق‌های نجومی

استاندار یزد: هدف دولت شفاف‌سازی است و دستگاه‌های نظارتی نیز باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد در بیست و ششمین جلسۀ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با تأکید بر سخنان رئیس جمهوری مبنا بر اینکه عدالت برای همه، نه فقط برای قشری خاص است، دربارۀ حقوق‌های نجومی خاطر نشان کرد: دولت به شدت با حقوق‌های نجومی و افراد متخلف برخورد خواهد کرد. 

سیدمحمد میرمحمدی با بیان اینکه نمی‌توان در قبال صنعت، اشتغال‌زایی و رونق تولید بی‌تفاوت بود، گفت: تسهیلاتی ویژۀ رونق تولید برای واحدهای تولیدی استان در نظر گرفته شده و شایسته است بخش دولتی و خصوصی برای تحقق رونق تولید همدل و همکار باشند.

 میرمحمدی خواستار پرداخت سریع‌تر تسهیلات از سوی بانک‌ها به واحدهای تولیدی استان شد و ادامه داد: صنعتگران تا امروز همکاری خوبی با دولت داشته‌اند و با نبود بازار و وجود رکود در کشور، نیروهای خود را تعدیل نکرده‌اند و همچنان برای تکریم کارکنان خود تلاش می‌کنند.

وی با سپاس از بانک‌های استان که در این مدت همکاری خوبی برای رونق تولید و بهبود شرایط اقتصادی داشته‌‌اند، گفت: گاهی شاهدیم بانک‌ها دست‌شان باز نیست و امیدواری ما این است که بخش خصوصی نیز به توقعات و انتظارات خود به صورت فرآیندی نگاه کند.

استاندار یزد بیان کرد: وضع اقتصادی امروز نیازمند همکاری و همدلی است و برای تحقق رونق تولید، باید با توجه به کارگران، افزایش کیفیت کار، افزایش تولید، کاهش ضایعات و افزایش صرفه‌جویی عمل کرد و این در حالی است که در مجموع کارگران نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

میرمحمدی با تأکید بر اینکه هدف دولت تدبیر و امید شفاف‌سازی است و دستگاه‌های نظارتی نیز باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند، گفت: امروز زمینه‌های اصلاح امور بیش از پیش فراهم است؛ چراکه مجلس و دولت همراه هستند و دولت هوشمندانه جریان‌های حاشیه‌ای را نظارت می‌کند از این‌رو، همچنان تلاش‌های ما تحقق وعده‌های دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: با عنایت مقام معظم رهبری و اختیاراتی که به معاون اجرایی رئیس‌جمهوری به عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی داده‌اند، زمینۀ اصلاح و بازنگری برخی مقررات فراهم شده است.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: از این پس کشور شاهد رونق اقتصادی خواهد بود و امیدواریم نتیجۀ تلاش‌ها و رنج‌هایی که شما تحمل می‌کنید به شیرینی بهبود وضعیت اقتصادی ختم شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.