جشنواره بزرگ فرهنگی طاقچه کتاب در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهردار منطقه ۸ شیراز هدف از برگزاری این جشنواره را  اشاعه فرهنگ قرض دادن کتاب و بازگرداندن نشاط به زندگی مردمانی دانست که در بافت تاریخی سکونت دارند.
هادی شه دوست شیرازی مهمترین ویژگی این جشنواره را وجود برنامه های متعدد در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری  برشمرد که در رده های سنی خردسال تا بزرگسال برگزار می شود.
وی  با بیان اینکه نقاله خوانی، شاهنامه خوانی ، تئاتر خیابانی ، موسیقی، نقد کتاب ، شعرخوانی، ورزش همگانی   ،طبخ غذاهای سنتی شیرازی ، به تصویر کشیدن صدای قلب تپنده شیراز ، شرکت علاقه مندان در بازی های بومی ، محلی از دیگر برنامه های این جشنواره است افزود: این جشنواره در ادامه جشنواره سی راه است که با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان آغاز حرکتی نو در مسیر احیاء و رونق بافت تاریخی است.
هادی شه دوست شیرازی ادامه داد: جشنواره طاقچه کتاب جمعه های هر هفته از ساعت ۹ صبح تا 12و 30  دقیقه با  همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی اداره کل کتابخانه های فارس و سایر دستگاههای  مربوطه در محور سنگ سیاه برگزار می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار