دروازه بان جدا شده نفت گفت: به تصمیم علی دایی احترام می گذارم اما در بدترین زمان از نفت جدا شدم.

احمد گوهری دروازه بان فصل گذشته  تیم فوتبال نفت تهران درباره جدایی از این تیم به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: من پس از مشخص شدن وضعیت نفت قراردادم را با این تیم در هیئت فوتبال تهران ثبت کردم اما پس از چند روز تمرین زیر نظر علی دایی وی اعلام کرد که احتیاجی به من ندارد. البته جدایی ام از نفت هنوز قطعی نشده است چرا که باشگاه به من رضایت نامه  نداده و از طرفی تکلیفم را مشخص نکرده است.

وی افزود: البته قرار است شنبه هفته آتی برای مشخص شدن تکلیفم با مسئولان باشگاه صحبت کنم. به هر حال این اتفاق در بدترین زمان برای من رخ داد چرا که لیست بیشتر تیم ها پر شده است.

گوهری درباره این که آیا از این تصمیم علی دایی دلخوری دارد یا خیر، گفت: من به تصمیم علی دایی احترام می گذارم و دلخوری خاصی ندارم. وی به عنوان سرمربی نفت، درباره لیست نفراتش اختیار تام دارد و تشخیص داده که من را کنار بگذارد. به هر حال برای دایی و تیمش در لیگ جدید آرزوی موفقیت می کنم.

وی ادامه داد: به هر حال هر مربی به موفقیت تیمش فکر می کند و بر همین اساس فهرست تیمش را می چیند. به تصمیم دایی احترام می گذارم اما به نظرم زمان این تصمیم گیری برای من چندان مناسب نبود.

دروازه بان جدا شده نفت تهران درمورد پیشنهادات خود اظهار کرد: تکلیفم با نفت مشخص نیست و هنوز مسئولان باشگاه صحبتی درباره دادن رضایت نامه ام نکردند. از طرفی با توجه به این که دایی نظری برای ادامه بازی من در نفت ندارد، ماندنم در این تیم به صلاح نیست. بیشتر تیم های لیگ پایین تر هم فهرست خود را تکمیل کرده اند. به همین دلیل ترجیح می دهم یک سال بازی نکنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار