بهادر مولایی در حادثه تصادف دیشب، خودش راننده خودرو بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ساری ، مدیر بیمارستان 17 شهریور آمل گفت : از هشت بیمار تصادفی این حادثه که به این بیمارستان منتقل شدند 4 بیمار سرپایی درمان و 4 بیمار بستری شدند.

سالار افزود: پدر و برادر بهادر مولایی دچار آسیب سطحی وبستری شدند اما بهادر و پدربزرگ پس از انتقال به بیمارستان به سرعت تحت مراقبت های ویژه آی سی یو بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند که پدر بزرگ وی علی رغم تلاش کادر پزشکی بعد از یک ساعت فوت کرد.

وی افزود: ملی‌پوش فوق‌ سنگین تیم وزنه‌برداری دچار دررفتگی دست چپ وپارگی وسیع درناحیه بازو و کتف است.

مدیر بیمارستان 17 شهریور آمل گفت : ران چپ بهادر مولایی جا اندازی و پارگی و شکستگی دست راست او ترمیم و آتل بندی شد و در حال حاضر این ورزشکار هوشیاری کامل دارد و به بخش آی سی یو منتقل شده است.

سالار افزود: وی پس از 48 ساعت بستری در صورت نظر پزشک متخصص از بیمارستان مرخص می شود .

بهادر مولایی نیز که اکنون به بخش آی سی یو منتقل شده است درخصوص جاماندن خود از کاراوان المپیکی ها گفت: در برنامه رکورد گیری تیم ملی از 26رای که توسط 13عضو شورای فنی صادر شد براری با 12رای و هاشمی با 10رای انتخاب شدند.

ملی‌پوش فوق‌ سنگین تیم وزنه‌برداری افزود: هاشمی درسه بار رکود گیری اوت شد اما رای آورد و این جای تاسف دارد کمیته فنی پس از 10 سال از من هیچ شناختی ندارد و بدون توجه به سوابق مرا خط زد.

برادر بهادر مولایی نیز که دچار آسیب دیدگی از ناحیه لگن و سر شده بود نیز گفت: راننده خودرو پراید هنگام تصادف بهادر مولایی بود که در 10کیلومتری آمل دچار سانحه شد.

وی گفت: من در حال رانندگی بودم که به بهادر پیشنهاد دادم به دلیل خستگی رانندگی خودرو را به عهده بگیرد.

پدر مولایی نیز که در در این حادثه از ناحیه سر وقفسه سینه دچار آسیب شد از مردم خواست برای سلامتی او و خانواده اش دعا کنند.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.