مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی نقش رسانه در آگاهسازی و هوشیاری اجتماع در خصوص پیشگیری از اعتیاد را غیر قابل انکار توصیف کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعید فریور در چهارمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تقدیر از فعالیت اعضا در اجرای برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر خلاقیت و نوآوری را حلقه مفقوده برنامه های پیشگیرانه دانست و افزود: در این راستا با همکاری کمیته فرهنگی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی های ویژه ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی بهره مندی جامع از ظرفیت رسانه و نخبگان، حمایت از طرح های خلاقانه و توجه ویژه به کارکرد های هنری را از جمله این برنامه ریزی ها عنوان کرد و افزود: شبکه پیچیده اعتیاد با برنامه های تکراری و بدون بازده متلاشی و کنترل نمی شود و نیاز است تا فکر و ایده هایی نو متناسب با پیچیدگی این شبکه به کار گرفته شود.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ضمن تقدیر از حمایتهای استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با موافقت استاندار در خصوص درمان معتادین و دایر کردن مراکز جدید ترک اعتیاد نیز گام های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: پیشگیری ، اعتیاد ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.