مهران رنج بر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

«دورهمی» روحیه نقدپذیری را در جامعه افزایش داده است

این بازیگر گفت: خندیدن در زمان اجرا جزیی از کار و جذابیت‌های بازی در «دورهمی» به شمار می‌رود.

مهران رنج بر، بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بالا رفتن ظرفیت نقدپذیری در جامعه اظهار داشت: برنامه خوب «دورهمی» و مسایلی که در آن مطرح می‌شود، باعث شده تا روحیه نقد پذیری در جامعه افزایش یابد و مردم بیشتر روی اخلاق و رفتار هایشان محتاط شوند و با مشکلات بهتر برخورد کنند.

 وی ادامه داد: نحوه اجرای مدیری آنقدر دلچسب است که ناخودآگاه روی مردم تاثیرات شگرفی می گذارد و در زندگی شخصیشان از آن بهره می برند.

رنج بر در خصوص بازی در این مجموعه اظهار داشت: بازی در این برنامه کار بسیار دشواری بود، بخصوص که هیچ تجربه بازی در ژانر طنز را نداشتم و می ترسیدم که در کار طنز بی نمک شوم و مخاطبان با این نوع بازی من ارتباط برقرار نکنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «آوای باران» گفت: همراهی های مهران مدیری و سیامک انصاری باعث شد تا خودم را پیدا کنم، خوشجالم که کار طنز در تلویزیون را با این برنامه شروع کردم و امیدوارم که نقشم برای مخاطبان قابل قبول باشد.

رنج بر درخصوص سخت ترین سکانس بازی در «دورهمی» تصریح کرد: یکی از سخت ترین سکانس ها در دورهمی قسمت شعرخوانی الیکا عبدالرزاقی بود که به شدت خودمان را کنترل می کردیم که نخندیم و در نهایت هم نتوانستیم و همه به خنده افتادیم. آن سکانس یکی از لذت بخش ترین و البته خاطره انگیز ترین اتفاقات دوران کار برایم بود.

وی خاطرنشان کرد: پشت صحنه بسیار صمیمی و عالی داریم و این را به خوبی می شود از ارتباط دوستان روی صحنه درک کرد. هر پروژه ای نیازمند یک پشت صحنه خوب و صمیمی است تا بازیگران به خوبی با کار مرتبط شوند که خداروشکر ما این فضا را داریم .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
واقعا بابد از ظرفیت های مهران مدیری بیشتر از اینا استفاده بشه . باید تمام آیتم های اخلاقی و اجتماعی رو بدن بسازه
آخرین اخبار