دوره آموزش پایگاه اطلاعات مکانی در اداره کل راه و شهرسازی استان گيلان در حال برگزاری مي باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان گیلان گفت: دوره آموزشی با عنوان آموزش پایگاه اطلاعات مکانی (GIS)طرح توسعه و عمران با بهره گيري از اساتيد وزارت راه و شهرسازي و با حضور کاربران GIS اداره کل و ادارات تابعه در حال برگزاري مي باشد.

 راکعی افزود: این دوره آموزشی سه روزه با هدف تبیین مفاهیم زیر ساخت اطلاعات مکانی و جایگاه GIS به عنوان یک سیستم پشتیبان تصمیم‌گیری در این زیرساخت و آشنائی با مفاهیم این علم در راستای تسهیل عملکرد اداره کل و كاربرد GIS در راههاي مواصلاتي اصلي ، فرعي و روستايي استان در حال برگزاري است.
 محمد رضا نازك كار مدير ساخت و توسعه راههاي اداره کل راه و شهرسازی گيلان در مراسم افتتاح این دوره آموزشی ضمن بیان اهمیت GIS، هدف از تشکیل این دوره آموزشی را فراهم کردن ساز و کار و مسیر مناسب برای استفاده بهینه و بهره‌برداری از آن دانست و گفت: راه‌اندازی و به کارگیری این سامانه یک تحول اساسی در امور مربوط به اداره کل است.

وی در پايان با اشاره به اينكه در هر تغییر و تحول اساسی چالش‌ها و سختی‌هایی وجود دارد که امید است با برپائی این دوره‌ها شاهد برطرف شدن آنها باشیم افزود: غفلت و کوتاهی در این زمینه باعث عدم رسیدن به نتایج مطلوب و مدنظر می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.