معاون ترانزیت و حمل و نقل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تسریع در تامین زیرساخت های ترانزیتی از اولویت های اصلی منطقه آزاد چابهاردر جنوب شرق کشور است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محسن محمدی معین افزود: مناطق آزاد در کشور هر کدام براساس تعریف و پتانسیل هایی راه اندازی شدند و براساس آن برنامه ها و اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی گفت: حمل و نقل و ترانزیت براین اساس اصلی ترین مزیت اقتصادی و تجاری سازمان منطقه آزاد چابهار تعیین شده است.

معاون ترانزیت و حمل و نقل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: زیرساخت های ترانزیتی شامل راه های ارتباطی و ترانزیتی این شهرستان به مرکز استان سیستان و بلوچستان و استان همجوار هرمزگان، راه آهن چابهار- زاهدان، احداث فرودگاه بین المللی، راه اندازی خط مسافری کشتیرانی به کشورهای متصل به اقیانوس هند در حال انجام است.

محمدی معین بیان کرد: تلاش های زیادی هیات مدیره برای برقراری خط مسافری کشتیرانی در طول سالهای اخیر با رایزنی های متعدد با کشورهای هم مرز آبی چابهار از جمله عمان و پاکستان انجام داده است.

وی افزود: باید تمامی زمینه های حضور سرمایه گذاران و گردشگران به چابهار فراهم شود تا بتوانند از طریق ریلی، هوایی، دریایی و زمینی به این منطقه تجاری و اقتصادی سفر کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار