مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از آتش‌سوزی خودروی پراید در باطری‌سازی واقع در مغازه‌های پشت ترمینال سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل‌پور در علل وقوع این حادثه گفت : در حادثه فوق که به علت نامعلومی هنگام تعمیر در این واحد صنفی اتفاق افتاده بود، حریق خودروی پراید توسط آتش‌نشانان مهار شد.
وی از اعزام یک دستگاه خودرو به همراه چهار آتش‌نشان از ایستگاه شماره یک سمنان برای مهار این عملیات خبر داد و عنوان کرد: این حادثه به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن حضور در محل و انجام اقدامات اولیه شروع به انجام عملیات کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در توضیح نحوه امدادرسانی این حادثه تشریح کرد: پس از رسیدن به محل حادثه با شواهد امر و گواهی حاضران در محل مشاهده شد که فرد تعمیرکار مشغول تعمیر خودرو بوده که ناگهان از داخل موتور و ... شعله‌های آتش و دود زبانه می‌کشد.
وی گفت: این امر منجر به رسیدن آتش به دیگر قسمت‌های خودرو می‌شود که با رسیدن مأمورین بلافاصله به‌وسیله آب خودروئی حریق را به‌طور کامل مهار و از سرایت به دیگر قسمت‌های خودرو و کارگاه جلوگیری به عمل می‌آید.
اسماعیل‌پور در پایان یادآور شد: علت اصلی بروز حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.