با همکاری مسئولان استان سمنان، نمایندگی گمرک در شرق استان و در فرودگاه شاهرود ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ فرماندار شاهرود گفت: با همکاری مسئولان استان سمنان، نمایندگی گمرک در شرق استان و در فرودگاه شاهرود ایجاد می شود.
سید محمد رضا هاشمی با تقدیر از تلاش های کمیته مردمی و پمانکاران برای توسعه باند فرودگاه شاهرود تصریح کرد: با توسعه این باند و دریافت مجوز مرز هوایی نمایندگی گمرک استان نیز در این فرودگاه ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه امسال چهار هزار تن انگور شهرستان شاهرود به روسیه صادر می شود،گفت: کارخانه کنسانتره نیز به زودی به بهره برداری رسیده و از تداوم ضرر باغ داران منطقه جلوگیری می شود.
معاون استاندار سمنان گفت: هنر مدیران این است که قوانین را به نفع مردم تفسر کنند ؛بنابراین باید به افراد سرمایه گذار کمک کرده و راه را برای آن ها باز کرد.
هاشمی همچنین با ابراز رضایت از نحوه توزیع اعتبارات سفر هیات دولت به استان، گفت: ملاک توزیع اعتبارات ، شاخص جمعیتی و میزان محرومیت است که این موارد در این سفر در نظر گرفته شده است.
وی مدیران را موظف به پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور دانست و تأکید کرد: بیشترین اعتبارات شناور استان در حوزه کشاورزی است و شاهرود به عنوان قطب کشاورزی استان باید برای دریافت اعتبارات تلاش کند.
فرماندار شاهرود آخرین تاریخ تحویل طرح های قابل افتتاح در هفته دولت به فرمانداری را 20 مرداد اعلام کرد و افزود: برای امسال هیچ طرح جدیدی نیز آغاز نخواهد شد.
هاشمی همچنین با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار، با تقدیر از دستگاه هایی که بیشترین تعامل را با اصحاب رسانه دارندگفت: نقدها از سوی خبرنگاران پذیرفته می شود و مدیران نیز باید ارتباط خوبی با آن ها داشته و از این طریق خدمات خود را به گوش مردم برسانند.
وی از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده های نزاجا در شمال شرق کشور به میزبانی شاهرود خبر داد و افزود: مدیران دستگاه ها کمک کنند تا این مسابقات در شهر معلمان دین و اخلاق به شایستگی برگزار شود.
وی همچنین با اشاره به موج دوم سفرهای تابستانی گفت: هر روز بیش از 1500 وسیله نقلیه در شاهرود اسکان داده می شوند و باید با همکاری همه دستگاه ها به ویژه شهرداری و نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران امام هشتم (ع)تلاش شود.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: فرودگاه ، شاهرود ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار