عضو تیم نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح کرد

ماجرای پرتاب لیوان به صورت یک خانم توسط مدیر مرکز بهاران هرندی

عضو تیم نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه جهت حل و فصل مشکلات مرکز بهاران هرندی جلسه ای با مدیر این مرکز داشته گفت: در این جلسه مدیر مرکز بهاران هرندی پس از فحاشی، لیوان آبی را به سمت من پرتاب کرد.

ماجرای پرتاب لیوان به صورت یک خانم توسط مدیر مرکز بهاران هرندی یک عضو تیم نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در آخرین جلسه ای که تیم نظارت دانشگاه به مرکز بهاران هرندی رفته بود تا مشکلات این مرکز حل و فصل شود، از سوی مدیر این مرکز مورد حمله و فحاشی قرار گرفتم.

وی ادامه داد: مدیر مرکز بهاران هرندی از ابتدای جلسه پرخاشگری می کرد و خیلی تند جواب ما را می داد که در نهایت شروع به فحاشی کرده و لیوان آب را به سمت من پرتاب کرد.

عضو تیم نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: خوشبختانه لیوان با صورت من برخوردی نداشت و توانست جا خالی داده و خود را نجات دهم.

وی با بیان اینکه از این فرد شکایت کرده است گفت: تاکنون این فرد اقدامی جهت جلب رضایت من انجام نداده و پرونده در حال پیگیری و رسیدگی است.

در این ارتباط مجتبی عبدالهی، معاون اجتماعی شهرداری تهران با تأیید این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این موضوع در دست بررسی است.

گفتنی است، نام مصاحبه شونده به درخواست وی در خبر درج نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار