اعضای کمیته اجرایی دومین کنفرانس ملی معدنکاری از مجموعه آهن‌شهر بافق بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ به منظور بررسی امکانات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این کنفرانس، اعضای کمیته اجرایی از شرکت سنگ آهن مرکزی و سایر ارگان‌های حامی کنفرانس، در این شهرستان بازدید کردند. 

اعضای کمیته اجرایی با بازدید از نقاط مختلف آهن‌شهر به بررسی امکانات موجود برای هماهنگی و برگزاری هرچه بهتر کنفرانس پرداختند. 

 همچنین به منظور تعامل بیشتر با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و تسهیل در پیگیری امور اجرایی با این شرکت، نشستی با حضور معاون مرکز اطلاع‌رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق و اعضای کمیته اجرایی برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدرضا صمدزاده یزدی، دبیر اجرایی کنفرانس با بیان اهداف کنفرانس و لزوم گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه، به بررسی ابعاد و نتایج آن پرداخت و گزارشی از روند امور اجرایی کنفرانس از ابتدا تاکنون را ارائه کرد. 

در این نیز نشست تصمیماتی در مورد همکاری متقابل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با دانشگاه یزد و دبیرخانه کنفرانس و نیز حمایت مادی و معنوی این شرکت از کنفرانس و مشارکت در امور اجرایی اتخاذ شد.

در ادامه اعضای کمیته اجرایی با بیان مطالبات، نیازمندی‌ها و موانع و مشکلات پیش روی کمیته اجرایی در پیشبرد امور، بحث و تبادل نظرکردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار