تيم فوتسال ناگوياي ژاپن با غلبه برتيم شگفتي ساز نفت عراق در ضربات پنالتي براي بارسوم قهرمان قاره كهن شد.

به گزارش خ.ب.خ،حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های جام باشگاه های فوتسال اسیا با برگزاری دیدار نهایی به پایان رسید و تیم ناگویای ژاپن موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت ها دست یابد.

در حالی که تیم تاسیسات دریایی تهران مهمترین مدعی قهرمانی در مرحله یک چهارم به ناگویای ژاپن باخته بود تا مرحله نهایی بدون حضور باشگاه ایرانی باشد، اما ایرانی های حاضر در فینال حرف اول دیدار را زدند تا نمایندگان شایسته قدرت اول اسیا باشند.

به جز محمود رضا نصیرلو داور شایسته ایرانی که قضاوت بازی را بر عهده داشت، فرهاد توکلی و قدرت بهادری ستارگان فینال بودند که تیمشان را در راه رسیدن به جام یاری کردند اما در نهایت نتوانستند با زور ژاپنی ها برابری کنند.

تیم نفت عراق که کمتر کسی می توانست قدرت نمایی اش در مسابقات را پیش بینی کند در مرحله نیمه پایانی چونبوری تایلند میزبان قدرتمند مسابقات را از پیش رو برداشت تا نماینده عراق برای اولین بار راهی دیدار پایانی مسابقات شود اما در دیدار نهایی ناگویای ژاپن، پر افتخار ترین تیم اسیا به دنبال کسب قهرمانی دیگر در مسابقات اسیا بود.

در این دیدار ابتدا ژاپنی ها موفق به گشودن دروازه عراق شدند اما قدرت بهادری ستاره ایرانی تیم نفت این گل را پاسخ داد تا بازی به تساوی بکشد.

در ادامه بار دیگر ژاپنی ها قدرتنمایی کردند و از حریف پیش افتادند اما ایرانی های نفت باز هم به داد این تیم رسیدند و توسط فرهاد توکلی کار را به تساوی رساندند تا بازی در نیمه اول ٢-٢ مساوی به پایان برسد.

اما در اغاز نیمه دوم عراقی ها جسور تر از قبل موفق شدند با زدن گل سوم در یک قدمی افتخار افرینی تاریخی قرار گیرند و حتی تا ۵ دقیقه پایانی با حساب ٣-٢ از حریف قدرتمندشان پیش باشند اما تیم با تجربه ژاپن با استفاده از سیستم پاور پلی فشار را افزایش داد و کار را به تساوی کشاند تا تکلیف برنده بازی در دو وقت اضافی مشخص گردد.

در وقت های اضافه تیم نفت که با اعتماد به نفس بیشتر در بازی بود موفق شد گل چهارم خود را هم وارد دروازه ژاپن کردند تا جام را در دستان خود حس کنند.

با پایان نیمه اول وقت اضافه تیم ناگویا تنها پنج دقیقه فرصت داشت تا از این شکست ناباورانه جلوگیری کند و برای فرار از شکست از دقیقه سوم وقتهای اضافه نیمه اول از سیستم پاورپلی استفاده کرد .

در این دقایق عراقی ها فرصت های بسیار خوبی برای افزایش گلهای خود داشتند اما قدر ندانستند تا شوت زیبای کاپیتان ناگویا باز هم بازی را به تساوی بکشاند تا در پایان ۵٠ دقیقه نبرد برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی تیم ناگویای ژاپن به ماجراجویی تیم نفت پایان داد تا پر افتخار ترین تیم اسیا یک قهرمانی به ویترین افتخاراتش بیافزاید.

این بازی در ضربات پنالتی ۶-۵ به سود ناگویا به پایان رسید تا جام قهرمانی به چشم بادامی های ژاپنی برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار