باشگاه سایپا به عنوان نخستین حریف سرخ پوشان پایتخت در لیگ شانزدهم، هیچ ایمیلی مبنی بر شکایت از مهدی طارمی و پرسپولیس از سوی باشگاه ریزه اسپور دریافت نکرده است.

ایمیل ریزه اسپور به سایپا نرسیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی  باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز یکی از رسانه ها از ارسال ایمیل باشگاه ریزه اسپور ترکیه برای باشگاه های لیگ برتری ایران، مبنی بر  این که می توانند در صورت بازی مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس مقابل تیم های خود از سرخ پوشان پایتخت و برترین بازیکن لیگ پانزدهم شکایت کنند،خبر داد.

️پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ شانزدهم عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی میهمان سایپا خواهد بود و طبیعتا اگر ارسال چنین ایمیلی برای باشگاه های ایرانی صحت داشته باشد، نارنجی پوشان پایتخت نخستین تیمی هستند که می توانند ادعای شکایت از این بازیکن را مطرح کنند. 

با این حال رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گویی کوتاه با باشگاه خبرنگاران جوان، ارسال ایمیل شکایت از پرسپولیس و طارمی را تکذیب کرد و اظهار داشت: تاکنون به باشگاه سایپا چنین ایمیلی ارسال نشده و من این امر را تکذیب می کنم.

وی افزود: تمرکز کادرفنی و بازیکنان سایپا برای دیدار با پرسپولیس روی عملکرد خود و تیمشان است و توجهی به ماجراهای مربوط به قرارداد مهاجم پرسپولیس ندارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار