ها‌فبک تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قراردادش به این باشگاه تخفیف داد.

نو‌رالهی تخفیف داد و با پرسپولیس تمدید کرد / وضعیت مبهم مدافع دو رگه پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نور‌الهی پس از جلسه با طاهری قرار‌دادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

به رغم اینکه نور‌الهی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، اما از آنجاییکه قراردادش مشروط بود، امروز به مدت یکسال دیگر آن را تمدید کرد.

*مبلغ تمدید قرارداد نوراللهی مشخص شد

احمد نوراللهی در حالی امروز قراردادش را با باشگاه پرسپولیس برای یک فصل دیگر تمدید کرد که گفته می‌شود مبلغ قراردادش 700 میلیون تومان است.

طبق توافقات صورت گرفته قرار بود که نوراللهی 2 برابر فصل پیش یعنی 950 میلیون تومان دریافتی داشته باشد اما به باشگاه پرسپولیس تخفیف 250 میلیونی داد.

بر همین اساس مبلغ قرارداد دو فصل بعد نوراللهی هم 20 درصد نسبت به فصل آینده افزایش خواهد داشت.


*کارت بازی ‌گولچ هنوز صادر نشده است

مدافع دو‌رگه تیم فوتبال پرسپولیس هنوز مشکل کارت بازی‌اش(ITC) برطرف نشده است.با توجه به اینکه رقابتهای لیگ شانزدهم از فردا شروع می‌شود. بر این اساس مسئولان پرسپولیس تلاش می‌کنند تا با دریافت شماره حساب‌، مبلغ فسخ قرارداد گولچ با باشگاه سابقش واریز کنند.

مسئولان پرسپولیس بیان کردند که مشکلی برای واریز مبلغ موردنظر باشگاه سابق گولچ ندارند اما شماره حساب باشگاه مولداویایی شخصی است و پرسپولیسی‌ها تا کنون برای واریز پول به این حساب دست نگه داشتند.

باشگاه پرسپولیس که تجربه خوبی از واریز پول به حساب شخصی ندارد، از مسئولان باشگاه سابق گو‌لچ خواسته که شماره حساب متعلق به باشگاه را در اختیارشان قرار دهد تا به این حساب پول بریزند.

به هرحال این احتمال وجود دارد که گو‌لچ نتواند پرسپولیس را مقابل‌ ‌سایپا همراهی کند.

*حیدریه پیگیر مطالباتش شد

مدافع فصل گذشته پرسپولیس برای پیگیری مطالباتش به این باشگاه رفت.

وحید حیدریه با حضور در باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه برگزار کرد تا وضعیت مطالباتش مشخص شود.



انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، نورالهی ، گولچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.