سرپرست فرمانداری گنبدکاووس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گنبدکاووس گفت: گنبدکاوس همگرایی توسعه و توجه می خواهد و با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان باید نگاه ویژه ای به آن شود.

صادقلو افزود: احداث جاده نفت که فاصله 86کیلومتری گنبد به اینجه برون را 40کیلومتر کوتاهتر میکند باید در دستور کار قراگیرد.

در ادامه حجت الاسلام سبحانی امام جمعه گنبدکاوس هم با تشکر از خدمات مهندس حمیدی بر حفظ وحدت اقوام در این شهرستان مرزی تاکید کرد.

فرماندار سابق گنبدکاوس هم کمک به حل مشکلات مردم،ایجاد امنیت پایدار، گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی گنبدکاوس تا پایان سال، پیگیری 20 کیلومتر از آسفالت جاده نفت تا آذرماه، تکمیل بیمارستان پیامبر اعظم ، پیگیری زمین بیمارستان 800 تختخوابی تا مرحله انتقال سند، پیگیری احداث کمربندی گتبدکاوس، و مبارزه جدی با مواد مخدر و تلاش برای کاهش آسیبهای اجتماعی را از مهمترین اقدامات خود در دوران مسئولیت عنوان کرد.

در پایان مراسم با هدای حکم استاندار گلستان عبدالقدیر کریمی به عنوان معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه گنبد کاووس کار خود را آغاز کرد.

عبدالقدیر کریمی پیش از این مشاور و مدیرکل حوزه استاندار گلستان بود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.