رئیس‌جمهور غنی به همراه شماری دیگر از مقام‌های بلندپایۀ دولتی در مراسم یادبود قربانیان حمله تروریستی کابل شرکت کرد.

رییس‌جمهورغنی در مراسم یادبود قربانیان حمله تروریستی کابل شرکت کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محمداشرف غنی، رییس‌جمهور افغانستان و شماری دیگر از مقام‌های بلندپایۀ دولتی امروز یکشنبه در مراسم یادبود از قربانیان حملۀ دیروز در کابل شرکت کرد و به روح تمامی کسانی که در این حادثه دردناک جان‌های شان را از دست دادند، دعا کرد.

در این مراسم کسان زیر شرکت کرده بودند. سرور دانش، معاون دوم رییس‌جمهور و محمد خان معاون اول ریاست اجرائیه، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرائیه، صلاح‌الدین ربانی، وزیر امور خارجه، فیض‌محمد عثمانی، وزیر حج و ارشاد، قیام‌الدین کشاف، رییس شورای سرتاسری علمای افغانستان، عبدالبصیر انور، وزیر عدلیه.

رییس‌جمهورغنی همچنان دستور داده‌است که چهارراهی دهمزنگ که در آن حادثه دیروز به وقوع پیوست به‌نام چهارراهی شهدا نام‌گذاری شود.

طلوع نوشت: حملۀ انتحاری روز گذشته در جریان یک راه‌پیمایی بزرگ صورت گرفت و دست‌کم ۸۰ تن کشته شدند و بیش‌از ۲۰۰ زخمی به جا گذاشت.

این راه‌پیمایی در اعتراض به تغییر مسیر پروژۀ برق راه‌اندازی شده بود و راه‌پیمایان می‌خواستند با این راه‌پیمایی مسالمت‌آمیز به دولت فشار ییاورند که تصمیم‌اش را تغییر دهد و تصمیم بگیرد که پروژۀ برق ۵۰۰ کیلو ولت از مسیر بامیان و مناطق مرکزی کشور به کابل انتقال داده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار