سرپرست فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران گفت: به دلایل شخصی و منافع ملی از انتخابات ریاست فدراسیون کناره گیری کردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران گفت: اسفند 94 با دستور گودرزی و اعتماد او و سجادی به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی انتخاب شدم. از زحمات طالبی سپاسگزارم. او به دلیل بیماری و سایر مواد از سمت خود کناره گیری کرد. زمانی که وارد فدراسیون شدم اوضاع ثباتی نداشت و هیچ اعزام و مسابقه ای انجام نشده بود. این برگزار نشدن ها باعث شده بود دیپلماسی ورزش با افت روبرو شود و اعتبارات کمکی ارزی فدراسیون جهانی به فدراسیون اسکی از 250 هزار فرانک به 50 هزار فرانک کاهش یافته بود.

سعادتمند ادامه داد در طول این مدت با هیئت های استانی مکاتبات و مذاکرات زیادی داشتیم. امیدواریم فعالیت اسکی فراگیر و در سطح کشور به نتایج خوبی برسد. اردوی های مشترک برون مرزی و آوردن مدرس برای هیئت های استانی و  بحث استعدادیابی از جمله اولویت های اصلی ما است.

وی افزود: در ابتدای کار تیمی از بانوان و آقایان به ترکیه اعزام شد. هم چنین در کنگره ای مکزیک اتفاقات خوبی افتاد و ارتباطات دوباره آغاز شد. توانستیم مبلغ کمک های ارزی را به همان مبلغ گذشته برگردانیم. به علاوه این که نظر فدراسیون جهانی را که با میزبانی ایران با رقابت های جام جهانی مخالفت می کرد را جلب نماییم و با روسای فدراسیون اسکی کشورهای اسپانیا، کره جنوبی و اتریش مذاکراتی انجام دادیم. ضمن این که موفق شدیم میزبانی مسابقات آلپاین بزرگسالان 2017و اسکی روی چمن بزرگسالان 2018 را کسب کنیم.

سعادتمند درباره مسابقات جام جهانی تهران که سه شنبه آغاز می شود تصریح کرد: با تلاش کادر فنی مجموعه پیست دیزین همه چیز برای مسابقات آماده است و سه شنبه این رقابت ها آغاز می شود. هفت کشور که شش تای آن اروپایی هستند در جام جهانی جوانان حضور خواهند داشت. 

*به دلایل شخصی و منافع ملی از کاندیداتوری کناره گیری کردم
سعادتمند درباره کناره گیری اش از نامزدی ربایت فدراسیون اظهار داشت: از ابتدا با تشویق اهالی اسکی در انتخابات شرکت کردم. اما در ادامه به دلایل شخصی و منافع ملی از انتخابات کناره گیری کردم. من سرباز نظام هستم و کارمند وزارت هر جایی که از من بخواهند کار می کنم. در تلاشیم مجمع انتخاباتی فدراسیون عادلانه برگزار شود و همه چیز برای انتخابات فراهم است. 

وی ادامه داد: برای هیات رییسه سه تا پنج نفر را به وزارت معرفی کردیم و این وزارت است که درباره این موصوع تصمیم می گیرد. 

سعادتمند در پاسخ به سوالی درباره اینکه شنید شده که از برخی نامزدهای تصدی این فدراسیون جانبداری شده است گفت:چنین چیزی صحت ندارد. 
* اسکی را با بدهی نزدیک به یک میلیارد تحویل گرفتم
سرپرست فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: زمانی که اسکی را تحویل گرفتم حدود936 میلیون بدهی داشتیم که توانستیم در این چند ماه بخشی از آن را پرداخت کنیم. در دوران من مبلغی به این بدهی اضافه نشده است. 


وی  در خصوص سفر مسئولان فدراسیون اسکی به مکزیک عتصریح کرد کرد: فدرسیون اسکی از معدود فدراسیون هایی است که ۱۰ کرسی بین المللی در فدراسیون جهانی دارد وقتی افرادی را به اسم دعوت می کنند نمی توانیم آنها را اعزام نکنیم. این دعوت نامه ها از طرف فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون اسکی مکزیک ارسال شده بود. ما هم ۷ نفر را به شورای برون مرزی معرفی شدیم آنها نیز اعلام کردند سه نفر با هزینه فدراسیون و دو نفر دیگر با هزینه خودشان مجوز حضور در مکزیک را خواهند داشت البته فدراسیون جهانی هزینه هر سه نفر اعزامی را پرداخت کرد.
 
اسپانسر 1/5 میلیاردی!

وی با اشاره به جذب اسپانسر ۱.۵ میلیارد تومانی برای اسکی تصریح کرد: دکتر سعیدی رئیس کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون قرارداد تفاهم نامه ای را با یک اسپانسر به مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان و به مدت یک سال تنظیم کرد که در صورت توافق طرفین این مبلغ به ۱۰ درصد هم قابل افزایش است که چک اول آن  برای  رقابت های جام جهانی جوانان هزینه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار