سرمربی و 2 بازیکن تیم فوتبال نفت تهران، ظهر فردا با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد خود با این تیم را ثبت می کنند.

قرارداد دایی با نفت، فردا ثبت می شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از کش و قوس های به وجود آمده درباره ثبت قرارداد علی دایی با تیم نفت تهران، در هیئت فوتبال این استان سرانجام تکلیف حضور سرمربی زردپوشان پایتخت در محل هیئت فوتبال تهران مشخص شد.

بر این اساس علی دایی که حتی در صورت ثبت نشدن قراردادش در هیئت فوتبال مشکلی برای نشستن روی نیمکت نفتی ها ندارد، ظهر فردا برای تائیدیه امضا قرارداد خود در ساختمان هیئت فوتبال تهران واقع در مجموعه شیرودی حاضر می شود و در فاصله کمتر از 10 ساعت تا نخستین دیدار نفت در لیگ شانزدهم مقابل استقلال، قراردادش با این تیم را ثبت می کند.

همچنین پس از این که رضا عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران اعلام کرد برای بازیکنانی که قراردادشان در هیئت فوتبال ثبت نشده باشد، از سوی سازمان لیگ کارت بازی صادر نمی شود نفتی ها به خود آمدند و قرار است محمد قاضی و اکبر صادقی 2 بازیکن جدید و تاثیرگذار زردپوشان پایتخت هم که تاکنون قرارداد خود را در هیئت فوتبال ثبت نکرده اند، همزمان با علی دایی به دفتر این هیئت بروند و رسما  قرارداد خود را ثبت کنند. با این حساب کارت بازی قاضی و صادقی به احتمال فراوان تنها چند ساعت قبل از تقابل نفت و استقلال صادر می شود.

رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، دایی ، قاضی ، صادقی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار