میمون معتاد از کویت اخراج می شود + عکس

میمون معتاد کویتی، تهدید به اخراج از این کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش های رسیده از اداره کل امور کشاورزی و منابع دریایی کویت، گویای این است که، میمون مظنون به اعتیاد در جنگل های کویت، به یکی از باغ وحش های این کشور منتقل شده است.

میمون معتاد از کویت اخراج می شود + عکس

مسئولین منابع دریایی کویت گفته اند: احتمال اخراج این میمون از کویت وجود دارد.

یکی از روزنامه های کویتی در رابطه با معضل بزرگ اخراج این میمون از کویت نوشت: دو ماه قبل در یک حادثه رانندگی که در کویت اتفاق افتاد، مامورین راننده ماشین ها را به اداره پلیس برده و در بازجویی های به عمل آمده مشخص می شود که صاحب میمون، به علت مصرف مواد مخدر، مقصر اصلی این تصادف بوده است.

بازجویان این حادثه در جین بازجویی ها، متوجه رفتارهای غیرعادی میمون فرد مقصر شده و این میمون را زیر نظر می گیرند و بعد از مدتی متوجه می شوند که این میمون بر اثر هم نشینی با صاحبش و همراهی کردن او در مصرف مواد مخدر، معتاد شده است.

آنها میمون را به اداره کل کشاورزی و منابع دریایی تحویل دادند و مسئولین اداره کل کشاورزی بعد از تحقیقات بعمل آمده متوجه می شوند که این میمون به کشور اندونزی تعلق دارد و آن را به سفارتخانه کشور اندونزی تحویل دادند تا این سفارتخانه نیز این  میمون را به وطنش بازگردانند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.