جشنواره تئاتر رضوی ١٥ تا 20مرداد ماه جاری در شهرستان بجنورد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، دبیر یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در جلسه شورای سیاست گذاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی گفت: اقدامات برگزاری یک جشنواره مطلوب در استان فراهم شده و بخشی از فعالیت ها نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی است.

محمود عزیزی افزود : ضرورت دارد تا برای برپایی جشنواره ای در خور شأن امام رضا (علیه السلام) همه بسترها را فراهم کنیم و ویترین خوبی از این جشنواره برای مخاطبان به نمایش بگذاریم.

وی به حضور گروه های فعال و ویژه در این جشنواره اشاره کرد و گفت : هنرمندان شاخص در این جشنواره حضور خواهند داشت که این امر می طلبد تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها شرایطی فراهم آوریم تا برای شرکت و حضور هنرمندان در جشنواره سال های آینده ایجاد رغبت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی خراسان شمالی هم گفت: از ٣٩ طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره و پس از بررسی داوران ٨ طرح به مرحله نیمه نهایی رسیده است و در نهایت ٤ متن به نمایشنامه تبدیل و در قالب مجموعه منتشر خواهد شد.

حسین ثابت قدم وحید خاطر نشان کرد : با برگزاری جشنواره سراسری تئاتررضوی در سال گذشته تراز مدیریت فرهنگی استان ارتقاء پیداکرد و این استان به عنوان یک استان تئاتری به جهانیان و اهالی تئاتر معرفی شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.