سیستم مجازی نوبت دهی VTSبرای نخستین بار در کشور در پایانه بار بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: تاکنون 7 هزار و 500 راننده در این سامانه ثبت نام کرده اند.
علیرضا مجرد افزود: این طرح برای افزایش بهره وری و ارتقاء سطح خدمات دهی در پایانه بار بندرعباس راه اندازی شده است.
وی گفت: در این طرح راننده ها می توانند با ارسال پیامک به سامانه پیامکی 10004414بدون حضور در پایانه برای بارگیری نوبت بگیرند.
مجرد گفت: در این طرح رانندگانی که در سامانه پیامکی 10004414 ثبت نام کرده و کارت هوشمند معتبر دریافت کرده اند می توانند برای مدت زمان مشخص نوبت رزرو کرده و رانندگان می توانند در مدت زمان حداکثر 24 ساعت پیش از دریافت مجوز بارگیری به این پایانه بار مراجعه کنند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: سیستم مجازی نوبت دهی VTS پایانه بار بندرعباس موجب افزایش بهره وری در بخش و جلوگیری از تردد زائد ناوگان ، کاهش ترافیک جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور ، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت ، معطلی و ماندگاری رانندگان در پایانه بار بندرعباس می شود.
مجرد افزود: در حال حاضر ناوگانی که قصد دریافت بار از طریق سالن اعلان بار را دارند باید ضمن ورود با کامیون به پایانه برای گرفتن نوبت اقدام و بعد از طی شدن مدت انتظار اقدام به دریافت مجوز و بارگیری کنند.
روزانه 2 هزارو 400 وسیله نقلیه سنگین برای دریافت مجوز بار وارد پایانه بار بندرعباس می شوند.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
سيد حسين محمودي
۰۷:۳۴ ۱۱ تير ۱۳۹۹
خيلي خوب
Iran (Islamic Republic of)
اکبر سلمانی
۲۱:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام اگر سایت اینترنتی برای نوبت گرفتن تریلی هست اعلام کنید و اگر نیست میشه طراحی بشود