10 جشنواره کودک و نوجوان در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری آستانه‌اشرفیه با اعلام این خبر گفت: دومین مرکز فراگیر ویژه کم‌توانان ذهنی گیلان به‌زودی در شهرستان رودسر افتتاح می شود.

علی پورحسن با اشاره به فعالیت ۴۲کانون پرورش فکری در چهار حوزه فرهنگی، ادبی، هنری و علمی افزود: یک هزار و ۳۰۰ کارگاه در ۳۱ مرکز ثابت، یک مرکز سیار، چهار مرکز پستی، یک مرکز فراگیر معلولان و یک مرکز مکاتبه‌ای در کانون پرورش فکری گیلان در حال فعالیت هستند.

وی همچنین از برگزاری 10 جشنواره تا پایان امسال خبر داد و گفت: قصه‌گویی، نمایش، موسیقی، رباتیک از جمله جشنواره‌های برنامه‌ریزی‌شده سال 95 است که در تلاش هستیم برای نخستین بار موسیقی آیینی را نیز در حوزه کودک و نوجوان در گیلان اجرا کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درباره حوزه نمایشی دفاع مقدس در بخش کودکان و نوجوان گفت: در حوزه تئاتر دفاع مقدس چون نمایش‌های آئینی ما از جمله عاشورا با دفاع مقدس ارتباط دارد، کارهای دفاع مقدس کودکان و نوجوان را نیز برای نخستین بار را در ایام عاشورا اجرا می‌کنیم.

پورحسن به برنامه‌های کانون پرورش فکری در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: نمایشگاهی از آثار کودکان و نوجوانان استان گیلان برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف برگزار می‌شود.




انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.