کلینیک پوست وکلینیک فیزیوتراپی امروز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:کلینیک پوست با 240 متر مربع مساحت در یکی از ساختمان های بیمارستان شهید محمدی با همکاری 3 متخصص پوست که عضو انجمن متخصصان پوست ایران هستند راه اندازی شده است .
حسین داودی افزود: در این کلینیک تمام خدمات پوستی شامل لیزردرمانی ،برداشتن ضایعات خوش خیم و بدخیم ،برداشتن خال و زگیل و برداشتن کیست برای بیماران با تعرفه دولتی انجام می شود.
وی گفت: این مرکز خدماتی دارای 3 اتاق جراحی سرپایی ،اتاق معاینه و اتاق اموزش و اساتید است و دارای تجهیزات آر اف ، و دستگاه های اشعه درمانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان شهید محمدی نیز در طبقه دوم مرکز بیمارهای خاص ابوریحان در 2 قسمت الکتروتراپی و تمرین درمانی با تجیهزات کامل با تعرفه دولتی به بیماران خدمات ارایه می دهد .
حسین داودی افزود: این مرکز تنها کلینیک فیزوتراپی دانشگاه در استان است که با تمام بیمه ها قرارداد دارد که در حال حاضر در یک شیفت کاری صبح خدمات رسانی می کند و در صورت درخواست مردم شیفت عصر این کلینیک نیز فعال می شود.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.