طرفداران بازی جنون آور "پوکمون گو" از کشف یکی از موجودات خطرناک این بازی در کاخ "کیم جونگ اون" خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، طرفداران بازی "پوکمون گو" معتقدند برخی از موجودات این بازی در کره شمالی پنهان شده اند. این بازی در کره شمالی قابل دسترسی است؛ زیرا این کشور مجهز به "گوگل مپس" –نقشه گوگل- است و طرفداران این بازی می توانند موجودات دیجیتالی را در آنجا شکار کنند. برخی از علاقه مندان به این بازی معتقدند یکی از این موجودات خطرناک پوکمون در کاخ "کیم جونگ اون،" رهبر کره شمالی مخفی شده است. 

دولت کره جنوبی «گوگل مپس» را به دلیل مسائل امنیتی از دسترس خارج کرده است. به همین دلیل، پوکمون گو – که از نقشه گوگل استفاده می‌کند -- در این کشور فعال نیست. طبق گزارش‌ها، این بازی تنها در یک شهر کوچک در مرز کره شمالی، قابل دسترسی است. به همین دلیل، روزانه تعداد زیادی از مردم کره جنوبی برای کشف "پوکمون" به این بخش می آیند.

در این بازی، افراد برای شکار پوکمون ها قدم به مکان‌هایی می‌گذارند که ممکن است دلیلی برای حضور در آن نداشته باشند. همچنین با نشانه گرفتن دوربین تلفن همراهشان بر روی ساختمان‌ها و بناهای تاریخی، مشغول به انجام این بازی می‌شوند. این بازی، جهانی دیجیتالی از موجودات را با جهان حقیقی ادغام کرده است. کاربران می‌توانند این موجودات را از مناطق مختلف جمع آوری کرده و در نبردهای گروهی از آن‌ها استفاده کنند.

گزارشها حاکی از آن است که این بازیِ جنون آور بارها در آمریکا حادثه آفریده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
به نظر من این بازی ساخته شده برای جاسوسی از مناطق حساس کشورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
تو ایران هم هست ؟؟؟؟؟؟ میتونیم دانلودش کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
مرگ بر امریکای فاسد
آخرین اخبار