شهردار گناباد گفت: براساس ارزیابی های انجام شده ۱۵۴ هزار مترمربع از معابر شهر گناباد نیازمند آسفالت است که برای انجام آن اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد


،علی تقوی درخصوص آسفالت معابر شهری گفت: علی رغم مشکلات فراوان در تامین اعتبار آسفالت معبری شهری، شهرداری گناباد ۲۶ هزار و ۵۸۸ مترمربع از معابر کوی شرقی، نوقاب و سطح شهر را با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال آسفالت و لکه گیری کرده است.

وی گفت: در فرآیند آسفالت معابر شهری گناباد از ابتدای سال ۱۶۰ تن قیر از سهمیه تخصیص یارانه ای استانداری و پیگیری های مستمر شهرداری انجام شده است.

تقوی با بیان اینکه تا پایان فصل تابستان آسفالت معابر به صورت مستمر ادامه دارد، تصریح کرد: براساس ارزیابی های انجام شده ۱۵۴ هزار مترمربع از معابر گناباد نیازمند آسفالت است که برای انجام آن اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال لازم است.

شهردار گناباد درخصوص مشکلات کارخانه آسفالت گناباد گفت: یکی از مهمترین مشکلات کارخانه آسفالت گناباد، عدم مرغوبیت شن های گناباد برای آسفالت می باشد لذا شهرداری برای تامین شن مرغوب با مشکلاتی مواجه است.

تقوی ادامه داد: دستگاه تولید آسفالت شهرداری گناباد مشکل خاصی ندارد ولی به دلیل کارکردن زیاد و ایجاد استانداردهای جدید برای تولید آسفالت، این دستگاه نیازمند تعمیرات جانی می باشد به گونه ای که از ابتدای سال بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برای این دستگاه هزینه شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.