مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از تصویب تسهیلات 54 طرح کشاورزی با 230 میلیارد و 450 میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نقیلی در گفتگو با خبرنگاران، تعداد پرونده های ثبت شده در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات در راستای رونق تولید کشاورزی در استان را یکهزار و 415 فقره اعلام کرد.
وی گفت: از 54 طرح مصوب استانی، 48 طرح به بانک کشاورزی، 5 طرح به بانک سپه و یک طرح به بانک توسعه تعاون استان معرفی شده است.
نقیلی، میزان تسهیلات سرمایه ای را 40 میلیارد و 200 میلیون ریال و مبلغ تسهیلات سرمایه در گردش را 190 میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد.
وی اظهارکرد: با پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های بخش کشاورزی استان 568 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود .
وی ادامه داد: با توجه‏ به ابلاغ پروژه‏ های اولویت ‏دار اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور(ابلاغیه شماره 12868 مورخ 6/2/95 ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی) و براساس پروژه ردیف های 1و 6 این ابلاغیه، برنامه ریزی شده برای طرح های نیمه تمام بالای 60% و واحدهای تولیدی کوچک و متوسط (با اشتغال موجود تا 100 نفر) که برای تکمیل طرح، افزایش تولید و اشتغال نیاز به تسهیلات بانکی دارند، برای ثبت نام نسبت به ثبت درخواست تسهیلات مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام کنند.  
نقیلی یادآور شد: متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند پس از ثبت و ارسال الکترونیکی درخواست، نتایج را از طریق دبیرخانه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واقع در سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.