بهرام سلیمانی اظهار داشت : ارومیه میزبان مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس کمیته والیبال ساحلی استان گفت: مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال از ۱۴ مرداد تا ۱۷ مرداد در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی چهار تیم در این مسابقات خواهد داشت افزود: از لحاظ قانون هر استان دو تیم می تواند شرکت نماید اما برخی استان ها در این مسابقات تیم نمی دهند و پیش بینی ما حضور ۴۰ تیم خواهد بود.

سلیمانی اذعان داشت: در حال سالار غنی دل و محمدرضا حضرت پور دو بازیکن اورمیه ای در تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال هستند که از دوم تا پنجم مرداد ماه در کشور قبرس به مصاف حریفان خواهند رفت.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح استعدادیابی در والیبال ساحلی که در ارومیه انجام دادیم در حال حاضر ۲۵ والیبال آموز این رشته در شرایط سنی زیر ۱۴ سال زیر نظر مربیان آموزش می بینند .

رئیس کمیته والیبال ساحلی استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای ایجاد زمین والیبال ساحلی ویژه بانوان اقدام نموده ایم تا بتوانیم با داشتن فضای مناسب این رشته را در بین بانوان نیز ترویج دهیم.

وی گفت : ارومیه جزو معدود شهرهایی است که دارای زمین ساحلی دارای جایگاه تماشاگران است و این یکی از محسنات زمین ساحلی ارومیه می باشد .

انتهای پیام/س

برچسب ها: میزبان ، والیبال ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.