مراسم استقبال مسئولین و ورزشکاران میاندوآب از توحید صمدی عضو تیم ملی جوانان والیبال کشور اعزامی به مسابقات آسیایی 2016 چین تایپه برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئولین ورزش و ورزشکاران میاندوآب از توحید صمدی عضو تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی 2016 آسیا در کشور چین تایپه استقبال کردند.

توحید صمدی جوان شایسته میاندوآبی که در قالب عضو ثابت تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مسابقات آسیایی 2016 در کشور چین تایپه اعزام و موفق به کسب مقام دوم آسیا دراین دوره از مسابقات شده بود در میان استقبال گرم مسئولین ورزش، دوستان و ورزشکاران و شهروندان میاندوآب وارد زادگاهش شد.

در این مراسم اسماعیل پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندوآب ضمن تبریک این موفقیت، با اشاره به شایستگی های توحید صمدی و با ارزش خواندن مقام کسب شده برای کشور عزیزمان و شهروندان قدرشناس میاندوآب، این موفیت را در مرحله اول نتیجه تلاشهای شبانه روزی خود توحید صمدی در تمرینات شهرستانی، استانی و اردوهای آماده سازی تیم ملی و حمایت، پشتیبانی و تشویق خانواده وی دانستند.

در ادامه اسماعیل پور با اشاره به نقش به سزای مربیان این ورزشکار از سطح پایه در شهرستان و استان تا مربیان اردوهای تیم ملی ، نقش حمایت های معنوی و مادی مسئولین در ادامه حمایت موفقیت جوتن برومند را موثر خواندند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: والیبال ، استقبال ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.