مشهد؛

بهره برداری از فاز نخست دی کلینیک سرخس تا دو ماه آینده

رئیس بهداشت و درمان شمال شرق کشور از بهره برداری فاز نخست دی کلینیک صنعت نفت در شهرستان سرخس تا دو ماه آینده خبرداد.

وحید مالکی در حاشیه برگزاری هم اندیشی مدیران مالی صنعت نفت شرق کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد افزود: مراحل ساخت دی کلینیک شهرستان سرخس با حمایت شرکت ملی گاز ایران از سال 88 آغاز گردیده و تاکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهارداشت: بودجه مصوب شرکت ملی گاز ایران برای ساخت و خرید تجهیزات و راه اندازی حدود 200 میلیارد ریال بوده است که تاکنون این اعتبار تخصیص یافته است.

رئیس بهداشت و درمان شمال شرق کشور تصریح کرد: خرید تجیهزات پزشکی تاکنون 90 درصد رشد را شاهد بوده و خرید سایر تجهیزات منوط به اخذ مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی خراسان برای مشخص شدن فعالیت این پروژه به صورت دی کلینیک و یا بیمارستان می باشد که پس از اعلام چگونگی فعالیت این مجموعه، خرید تجهیزات در دستور کار قرار می گیرد.

مالکی گفت: فاز نخست پروژه به صورت درمانگاه عمومی و کلینیک تخصصی تا دوماه آینده راه اندازی خواهد شد و فاز دوم به صورت دی کلینیک تا سه ماهه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس بهداشت و درمان شمال شرق کشور خاطر نشان ساخت: اگر این مجموعه از سوی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان طرح نظام سلامت قرار بگیرد تمامی همکاران غیر رسمی با دفترچه تامین اجتماعی می توانند از خدمات دی کلینیک استفاده کنند و ما منتظر تعامل با دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا تکلیف این مجموعه مشخص شود.

مالکی یادآور شد: تاکنون نتیجه مذاکرات در خصوص زیرپوشش قرار گرفتن مجموعه در طرح نظام سلامت مثبت بوده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار