به همت فرمانده سپاه پاسداران اشنویه درگیری بین دو طایفه روستای سه کانی ختم به خیر شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، به همت فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اشنویه و سرعشیره منطقه دشتبیل، اختلاف ودرگیری بین دو طایفه روستای سه کانی منطقه دشت بیل ختم به خیرگشته و به صلح انجامید.

در طی این نشست، سرهنگ پاسدار یوسف عابدی به ریشه یابی اختلاف قومی به وجودآمده پرداخته و اینگونه اختلاف ودرگیری بین اقوام وطوایف درهرمنطقه را عامل کاهش امنیت و بروز مشکلات و حتی باعث سوء استفاده دشمنان برشمردند.

سرهنگ عابدی با اشاره به آیه شریفه ((انما المومنون اخوه )) برحفظ وحدت و یکپارچگی طرفین تاکید نموده و خواهان برقراری صلح وسازش بین آنان شدند.

 همچنین حاج مهران نعمتی سرعشیره منطقه دشتبیل باتاکید برحفظ وحدت ویکپارچگی و اشاره به اهمیت سازش از نظراسلام طرفین درگیر را به مدارا و صلح با یکدیگر فراخوانده و اشاره نمود: چنین اختلافاتی سبب به هم خوردن اتحاد وهمدلی درمیان اهالی منطقه گشته وموجب سواستفاده دیگران برای رسیدن به افکار پلید وشیطانی آنها میگردد.

درپایان با وساطت سرهنگ پاسداریوسف عابدی وحاج مهران نعمتی طرف های درگیرباهم روبوسی وسازش نموده وکینه و کدورت خودرا به محبت وهمدلی تبدیل نمودند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.