نمایش «هنبوری» به نویسندگی رحیم رشیدی‌تبار و کارگردانی عبدالحسین رسته‌خاک کاری از گروه هنری سایه‌سار در تالار نیایش شهرستان شوش دانیال به روی صحنه رفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عبدالحسین رسته‌خاک کارگردان نمایش گفت: نمایشنامه «هنبوری» به عنوان نمایشنامه برگزیده مسابقه نمایشنامه نویسی هفدهمین جشنواره تئاتر آئینی و سنتی کشور مورد توجه گروه هنری سایه‌سار برای اجرا قرار گرفت. داستان نمایش «هنبوری» بر گرفته از داستانهای شاهنامه است. این نمایش روایت یکی از زنان ایران باستان است که در راه اعتلا و اقتدار کشور همسر، برادر و فرزند خویش را از دست می دهد اما دست از مبارزه نمی کشد.

در نمایش «همبوری» هلیا الیاسی، مصطفی عمله، فرزاد پارسانژاد، هادی مهدوی، رضا مسحنه و احمد کشاورز به عنوان بازیگر حضور دارند.

 عوامل این نمایش عبارتند از: فرزاد پارسانژاد سرپرست گروه، مصطفی عمله مشاور و دستیار کارگردان، عبدالحسین رسته‌خاک طراح صحنه و لباس، مهدی کشاورز نورپرداز و افکت، هادی مهدوی مدیر صحنه و مونا لیاقتمند گریمور زن.

نمایش «هنبوری» کاری از گروه هنری سایه‌سار شهرستان شوش است که با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان شوش دانیال برای اجرای عمومی و شرکت در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان آماده شده است.

این نمایش از تاریخ2 تا ١٠ مردادماه ١٣٩٥ از ساعت ٢١:٣٠در سالن نیایش شهرستان شوش دانیال به روی صحنه است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.