مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در بازدید از کانون اصلاح و تربیت استان کرمان مدیریت و اقدامات انجام شده در این مکان را علمی و بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

کانون محیطی برای تغییرسرنوشتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر فاطمه السادات حسینی در جمع مددجویان حاضر در کانون گفت : اقدامات ومحیط این مکان بسیار جالب واقدامات انجام شده در کانون بسیار خوب و قابل تحسین و ستودنی است .

وی خاطر نشان کرد : مباحثی که در حوزه تربیت واصلاح نسل جوان درجامعه نیاز داریم دراین مکان بسیار بهتر مدیریت می شود.

وی تصریح کرد : تمام تلاش مسئولین ومدیران ذیربط دراین مکان این است آسیب ها یی که درحوزه جسم وروان این افراد وارد شده را مجدد به دست آورده وبا سلامت کامل از کانون خارج شده وبرای شروع یک زندگی سعادتمندانه تلاش کنند .

وی خطاب به مددجویان نوجوان در کانون گفت : شما درآینده باید مردان بزرگی شوید که رسالت ومسئولیت های مهم وبزرگی را برعهده بگیرید که این مهم درگرو اراده وعزم جدی شما خواهد بود.

وی به مددجویان گفت : همه شما باید ازظرفیت های خوب این مکان نهایت استفاده راکنیدتا بعد از خروج مسیر درست وزندگی سعادتمندانه را پیش بگیرید.

وی بهترین زمان عمر هرانسانی را دوره جوانی دانست وافزود: دراین دوره باید به بهترین شکل ممکن ازآن استفاده کرد وآینده زیبایی را برای خود ساخت .

وی به مددجویان گفت: دراین مکان با کسب وفراگیری آموزش ها وحرفه ها در زمینه های مختلف درسرنوشت خود وجامعه نقش به سزایی داشته باشند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار