مهدی حسینی‌پور پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی شطرنج خوزستان به پیکارهای فینال کشوری راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مزدک ارزانی‌پور، مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج استان اظهار کرد: این مسابقات از چهارشنبه (سی‌ام تیرماه) تا دوشنبه (چهارم مردادماه) به میزبانی خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

 وی بیان کرد: این رقابت‌ها با شرکت 84 شطرنج‌باز در 9 دور و به روش سوئیسی به انجام رسید که در پایان مهدی حسینی‌پور از اهواز موفق شد با کسب 8 امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی، به مسابقات فینال کشوری نیز راه یابد.

مسوول کمیته مسابقات هیات شطرنج خوزستان افزود: مهدی مومن‌زاده نیز از اهواز با کسب 7.5 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود کرد و به جشنواره شطرنج کشوری راه پیدا کرد.

وی عنوان کرد: شهریار کازرونی از اهواز، عبدالله الهی‎فر از آبادان، رحیم حسینی‌فر از خرمشهر و سینا متقی از اهواز نیز با کسب 7 امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی، به ترتیب سوم تا ششم شدند و محمد وحیدی از تهران و احمدرضا هرمزی از اهواز نیز با کسب 6.5 امتیاز و به دلیل پوئن‌شکنی در رده‌های هفتم و هشتم جای گرفتند.

ارزانی‎پور یادآور شد: در پایان مسابقات محمدمهدی قربانی به عنوان بهترین شرکت‌کننده زیر 12 سال، علیرضا بساق‌زاده، بهترین شرکت‌کننده زیر 14 سال، متین افشانی بهترین شرکت‌کننده زیر 16 سال و عاشور کهنسال بهترین پیشکسوت معرفی شدند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.