گویندگی عشق می‌خواهد و کسی که می‌خواهد وارد این رشته شود باید جوهره این کار در وجودش باشد.

منوچهر آذری گوینده رادیو و دوبلور کشور که سال ها در این رشته های هنری فعالیت داشته است و هم اکنون لباس پیشکسوتی بر تن کرده است در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به جوانان علاقمند به این رشته گفت: هرگز به جوان‌ها توصیه نمی‌‎کنم که در این راه قدم بردارند به دلیل اینکه من بعد از گذشت یک عمر فعالیت در این رشته نتیجه خوبی را نمی‌بینم ولی به هر حال می‌گویم که باید عشق و علاقه فراوان و البته تلاش زیادی در این رشته‌های هنری داشته باشند.
 
وی افزود: هم اکنون کلاس های مختلفی در رشته های گویندگی و دوبلوری برگزار می‌‍شود که متاسفانه خروجی چندانی در آن دیده نمی‌شود و هزینه‌های مادی و معنوی نیز بر دوش هنردوستان می‌افتد این موضوع را باید گفت که در این رشته‌ها یک علاقه مند باید استعداد ذاتی و جوهره کار را داشته باشد.
 
آذری که زیاد هم از بیکار شدن در این روزها و به اصطلاح بازنشستگی راضی نبود، افزود: هنوز توان کار کردن دارم و می‌توانم کار هنری انجام بدهم اما به هرحال در این روزها کار به ما نمی‌رسد.
 
وی همچنین در خصوص فعالیت های موسسه پیشکسوتان هنرمند ابراز داشت:کارهایی که این موسسه برای پیشکسوتان انجام می‌دهد قابل تقدیر است و همین که سال یک بار متولدین هرماه را دور هم جمع می‌کند، بسیار ارزشمند است.
 
منوچهر آذری در پایان گفت: این کشور برای جوانان است و آینده متعلق به آنهاست. امیدوارم که همه آنها به هدفشان برسند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.