دبیر حزب موتلفه استان گفت: شفاف سازی درباره تعیین وتکلیف کردن زمین های هفت سنگان حق مردم است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛شفیعی ها امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه درباره زمین خواری 30 هکتاری در هفت سنگان گفت : 98 قطعه از زمین های کشاورزی درجه ی یک دشت قزوین که در فرایند غیر روشن و مبهم واگذار شده باید شفاف سازی شود .

شفاف سازی درباره زمین خواری هفت سنگان حق مردم

شفیعی ها گفت : جلوی شایعه ها را بگیریم و نگذاریم نظام جمهوری اسلامی به خاطر عملکرد بد مدیران مورد اتهام قرار گیرد .

وی گفت : با شفاف سازی دستگاههای دولتی  و مسولان هیچ تزلزلی ایجاد نخواهد  شد بلکه ایمان مردم به رفتار مسئولان بیشتر خواهد شد .

دبیر حزب موتلفه استان گفت : این زمینها در دست عده ی خاص بود که ناگهان خریداران ان تا 90 نفر افزایش یافتند که البته آگهی ان هم عمومی نبوده است .

به گفته ی وی ، حتی این اطلاع رسانی بگونه ای بود که همکاران  افرادی که از چند دستگاه خاص بودند نیز از این موضوع بی خبر بودند بنابراین خود گواهی بر بی عدالتی در تصرف این زمینهاست.

دبیر حزب موتلفه شعبه استان با اشاره به اطلاع رسانی صدا و سیما در این باره گفت: با توجه به رسالتی که رسانه ی ملی بر عهده دارد با تهیه ی گزارشی در این خصوص  با هجمه ی سنگین وتعابیر بد مورد تهدید افرادی که در ان زمین به عنوان نگهبان هستند مواجه شدند.

وی افزود: این افراد چماق می کشند و می گویند ما ده ها نفر مثل شما را با پول آب می کنیم  که سوال اینجاست که آیا می شود گفت این جسارت بدون پشوانه است ؟

شفیعی  ها گفت :اگر این موضوعات اشتباه است که مسولان توضیح دهند و شفاف سازی کنند و اگر هم صحت دارد که باید اصلاح شود .

وی اضافه کرد: موضوع زمین های هفت سنگان در کمیسیون اصل 90 پیگیری  و در شورای عالی شهرسازی و معماری که با حضور مقامات استان تشکیل شد بررسی و وجاهت قانونی به 98 قطعه زمین داده نشد .

دبیر حزب موتلفه استان  گفت : هشدار امام جمعه قزوین هم در این خصوص است که اگر زمین خواری صورت گرفته باید اصلاح شود .

وی گفت: انچه سوال برانگیز است این است که چه موضوعی وجود دارد که بعد از تصمیم شورای عالی شهرسازی و معماری باز تلاش هایی به صورت مبهم و در پرده انجام میشود تا شورا را دور بزنند و به مفاسد خود برسند .

شفیعی ها گفت: سوال این است که آیا  این افرادی که صاحب این 98 قطعه زمین هستند افراد تحت حمایت کمیته ایی بودند که نگران انها بودید ؟

این فعال سیاسی افزود: دستگاههای ناظر باید این  موضوع را  کنترل می کردند و تذکر می دادند  تا همه چیز بر اساس عدالت پیش می رفت چرا که استدلال انها هم اکنون غیر منطقی است .

شفیعی ها موضوع «زمین »را در قزوین حساس دانست و گفت :  زمین حکم «گوهر» گرانبها در قزوین است چرا که دسترسی به زمین های آزاد خیلی سخت است و زمین های کشاورزی قزوین جز زمین های ناب محسوب می شود.

دبیر حزب موتلفه استان از رییس کمیسیون اصل نود خواست: این موضوع را برای مردم  شفاف سازیو مشخص کند چه فرایندی رخ داده است.

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار